Het laatste recruitment nieuws
In een tijd waarin digitale toegankelijkheid steeds belangrijker wordt, hebben Sebas Krijgsman, Martijn Smit en Remko…
Lees meer
Allereerst: de flexibiliteit waar veel zzp’ers zo van hielden, lijkt niet meer zo vanzelfsprekend. Met strengere…
Lees meer
Het wordt steeds moeilijker om via third-party cookies je doelgroep te bereiken. Bij Recruitment Marketeers bouwen ze daarom aan een nieuwe vorm van future proof job marketing waarvan server-side tagging een belangrijk onderdeel is. Wat bedoelen ze daar precies mee?
Grote corporates zijn vaak degenen die gestructureerd werken aan hun externe en interne werkgeversmerk en employee experience. Recruitment Marketeers en PROOF willen dit nu ook toegankelijk maken voor mkb-organisaties, te beginnen met kwalitatieve leadgeneratie. Het bouwen aan een sterk en vooral duurzaam werkgeversmerk zou bij alle organisaties hoog op de agenda moeten staan.
Als Recruitment Marketeers kennen we de uitdagingen maar al te goed: hoe behouden we een nauwkeurig beeld van de effectiviteit van onze campagnes in een wereld waar privacy en databescherming steeds meer prioriteit krijgen?
Onze diensten
Heb je een vraag? Stuur ons een bericht, bel ons of gebruik de chat.
Energieplein 8, 2031 TC Haarlem