Betere match met kandidaten.
Besparing in recruitmentkosten op de lange termijn. Lagere cost per hire.
Minder verloop binnen de organisatie.
Wanneer je met employer branding en jobmarketing aan de slag gaat dan is het belangrijk om stil te staan bij je werkgeversmerk. Wie ben je? Waar sta je voor en wat heb je jouw (toekomstige) medewerkers te bieden?
In de competitieve arbeidsmarkt van vandaag is het goed om je bedrijfsidentiteit op de kaart te zetten en daarmee meerwaarde te creëren voor je doelgroep(en). Een sterk werkgeversmerk levert je namelijk veel op waaronder een goede reputatie, betrokken medewerkers en betere kandidaten voor je vacatures!
Neem je EVP als vertrekpunt. Een Employee Value Proposition (EVP) is het gezicht van jouw organisatie en de belofte aan je medewerkers. Het geeft antwoord op vragen zoals:
Een sterk werkgeversmerk is gebouwd op een goede Employee Value Proposition en is de fundering van de arbeidsmarktcommunicatie van je organisatie.
Door middel van een employer brand sessie duiken wij in je organisatie. We halen de unieke waarden van de organisatie op en schrijven jouw werkgeversverhaal. Door middel van persona’s brengen wij je doelgroepen in kaart. Want wie zijn je doelgroepen? Wat zijn hun kenmerken en interesses en via welke kanalen bereik je hen?
Met je unieke werkgeversverhaal en je doelgroepen in het vizier creëren we bijpassende content zoals video’s en teksten waarmee je de arbeidsmarkt kunt benaderen.